zondag 12 augustus 2012

Al een paar dagen liep ik met het idee om aan de kaartenchallenge van het SA (scrappers anonimous) forum mee te doen. Ik die tot nu toe welgeteld 1 kaart (zonder voorbeeld) heeft gemaakt was in mijn hoofd constant bezig met die ene "winnende" kaart ;). De kaart moest aan het volgende voldoen:
  • veel roze
  • bloemen
  • en een tag of label hebben
Meerdere pogingen hebben om "ditkanechtniet" - redenen al vroeg de weg naar de papierbak gevonden. Al klagende, over mijn kaartenonkunde en niet aanwezige roze patroonpapier, vertoonde ik mij weer eens op het forum waar ik van lieve medestrijders virtuele schouderklopjes kreeg. Maar het allerleukste was toch wel de dikke enveloppe die afgelopen vrijdag op mijn deurmat viel. Een van mijn medeverslaafden had mij een een mooi stapeltje roze papier inclusieve embelishments gestuurd - zoooo lief van haar. Nu weet ik dus ook wat een RAK (random act of kindness) is.
De inhoud van de enveloppe bekijkend kwam mijn kaartenschallengmojo ineens op gang, gisteren heb ik gestanst, geknipt, gestempeld en geplakt en het resultaat is een best wel leuke kaart met de naam "ik hou van Holland en mijn roze bril"

Klik op foto voor groot formaat


Klik op foto voor groot formaat


Klik op foto voor groot formaat


Klik op foto voor groot formaat


Als dit niet roze genoeg is weet ik het niet meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten