woensdag 15 augustus 2012

Lucky ....... cat

Vandaag ben ik weer lekker met papier bezig geweest. Net als gisteren heb ik een van mijn katten "bewerkt".
Dit keer was Lucky aan de beurt, ik heb gisteren al het een en ander over hem verteld behalve dat het een ramp is om deze actieve jongen op een foto "vast" te kunnen leggen. Jullie moeten mij vergeven maar de foto van mijn knappe jongen is wazig (hij is sneller dan ik)

Ook bij Lucky heb ik een dienblad als achtergrond gebruikt. Beplakt is het met papier uit de serie Life by the sea van Maja Design. De stansjes van Lin en Lene passen er leuk bij. Het lint lag nog in mijn la te niksen.

Genoeg verteld, hier zijn de foto's

Klik op foto voor groot formaat 

Klik op foto voor groot formaat

Klik op foto voor groot formaat

Klik op foto voor groot formaat

Klik op foto voor groot formaat



2 opmerkingen: